FANDOM

Danielle Fenton/Danni Phantom to klon Danny'ego stworzony przez Vlada Plazmusa. Jako jedyna posiadała własny rozum, ale Vlad i tak uznał ją za nieudaną.

Wygląd Edytuj

Danielle ma na oko dwanaście lat. W swojej ludzkiej postaci posiada czarne włosy związane w niskiego kucyka i niebieskie oczy. Nosi czerwoną czapkę i tego samego koloru spodnie, niebieską bluzę z kapturem i kieszenią na środku oraz biało-niebieskie trampki. Po przemianie jej włosy stają się białe, a oczy zielone. Znika czapka. Ubrana jest w czarno-biały strój składający się z golfu z długim rękawem i długich spodni prawdopodobnie połączonych z butami. Nosi czarne rękawice i ma odsłonięty brzuch.

Charakter Edytuj

Niewiele wiadomo o charakterze Danni, ponieważ występuje tylko w dwóch odcinkach, nie licząc ostatniego, gdy widać ją przy wieży. Wydaje się jednak miła, wesoła, waleczna i lubiąca dowcipy.

Historia Edytuj

Danielle została stworzona przez Vlada. Była jedynym nieudanym klonem Danny'ego, który potrafił myśleć. Na początku uważała go za wroga, ale gdy przekonała się, że dla tatusia jest tylko narzędziem do stworzenia klona idealnego, staje się jego przyjaciółką.

Występowanie Edytuj

  • Siostrzana dusza (odc. 40) (eng. Kindred Spirits)
  • D-Stabilized (odc. 51)
  • Phantom Planet (odc. 53) (pokazuje się tylko przez chwilę i trudno ją zauważyć)

B0583dfc5b

Danni przed i po transformacji.

DaniImperfection fd4aec6ea3e2bfa02eaabd4ad5b0b203

Transformacja