FANDOM

Wilk

Wilk w więzieniu Walkera

WilkEdytuj

To duch wilka. Pojawił się po raz pierwszy w odcinku "Wrogowie publiczni". Przedtem wróg, obecnie sprzymierzeniec Danny'ego. 

WyglądEdytuj

Wilk ma gęstą, czarną sierść, zielone oczy bez źrenic i śnieżnobiałe ostre kły. Nosi zieloną poszarpaną bluzę. Na lewej przedniej łapie nosi fragment kajdan. W 14 odcinku, tzn. we "Wrogach publicznych" nosił metalową obrożę kontrolowaną przez naczelnika więzienia w Duch-strefie, Walkera. Przypomina wilkołaka. 

Rola w odcinkachEdytuj

Wilk wystąpił w 2 odcinkach: 14- we "Wrogach publicznych" i 50- w "Claw of the wild". Odcinek 50 występuje niestety tylko w wersji angielskiej :( Jednak obejrzałam ten odcinek (tak, po angielsku!). Całkiem ciekawy ;) ale wróćmy do rozpoczętego tematu.

We "Wrogach publicznych" Wilk dostał od Walkera zadanie, żeby odszukać Danny'ego. Wzamian otrzymał obietnicę pozbycia się obroży. Na początku agresywnie nastawiony do Phantoma, ale kiedy Danny mu pomógł, stał się jego przyjacielem. Pod koniec odcinka Wilk zrewanżował się Ducho-smykowi pomagając mu pozbyć się Walkera i reszty duchów z Amity Park. Sam jednak został wysłany do Duch-strefy przez Maddie Fenton, mamę Danny'ego.

W odcinku "Claw of the wild" Walker poluje na Wilka. Danny i Sam spotykają go w obozie na wycieczce szkolnej. Wilk był wtedy mocno poraniony. W środku odcinka akcja się rozkręca (zresztą tak jak zwykle :D) i Wilk oraz Danny wyruszają do Duch-strefy do więzienia, gdyż duchy Walkera porwały znajomych Danny'ego i Sam.

Dzięki za przeczytanie tego artykułu ;)Edytuj

To mój pierwszy artykuł, więc nie jest idealny, ale mam nadzieję, że się Wam podoba ;) Wszelkie pytania i wątpliwości piszcie w komentarzach.

                                                    Matriarchini ;3